El proper dijous 28 de juny a les 19 h tindrà lloc a l’auditori dels Espais Volart la presentació del llibre “per_cromwell”. L’acte comptarà amb l’assistència dels dos autors, Vicenç Altaió i Per Cromwell, Chantal Grande, Josep Rigol, fotògraf, i Roser Faura, editora.
Per Cromwell, comunicador i fotògraf suec que gaudeix d’una mirada fotogràfica amb una sensibilitat especial, gairebé única, amb la qual capta en cada instantània quelcom indefinit i indeterminat que et trasllada al futur, a una nova dimensió.
En un altre àmbit creatiu —el de l’escriptura—, aquesta habilitat comunicativa també la té el poeta i assagista Vicenç Altaió, que amb el seu traç literari i una alta capacitat sensitiva i suggeridora té el do de saber-nos transportar a una altra òrbita, tot descobrint una lectura alternativa i diferent del pensament.
L’explosió creativa conjunta de Cromwell i d’Altaió encaixa sorprenentment en aquest llibre en una dualitat perfecta.
Data: Dijous 28 de juny de 2018
Horari: A les 19 h
Lloc: Espais Volart, C/ Ausiàs Marc 22, 08010 Barcelona (mapa)
Preu: Entrada gratuïta
Libro impresionante y recomendable a los amantes de la fotografía, poesía, ensayo. Irrepetible por la gran impresión.
Gracias por compartir la información de la Presentación del libro.
El domingo 8 de junio salió publicada una reseña firmada por Enric Umbert en El Núvol digital. Muy interesante!