“Huellas de Luz” de Marianela Franco Fernández de Castro

El regne vegetal és el nostre ferm aliat, sense el qual no sembla que puguem viure els humans. Aquestes fotografies són un homenatge conscient als seus increïbles colors i formes, una mostra de la seva inesgotable creació darrere de la qual surten, moltes vegades, els Devas, aquesta energia materialitzada d’incomprensibles i sorprenents formes de vida, energia, llum, color, oxigen, bellesa, en un ball entrellaçat on es guarden profunds secrets que encara estan per descobrir.

Data: Del 3 al 25 de febrer de 2011
Lloc: Centre Cívic Pati Llimona, C/ Regomir 3, 08002 Barcelona (mapa)
Preu: Entrada gratuïta

5 comentaris a ““Huellas de Luz” de Marianela Franco Fernández de Castro

  1. hola nuria, acabo de encontrar tu comentario hoy, día 17 de marzo, en este blog, espero que te puedas poner en contacto conmigo a través de mi web, huellasdeluz.net
    y hablamos, me encantará saber tu opinión.
    Marianela

  2. Hola,soy hijo de enrique diaz de la guerra y de amparode castellvi,naci en tarlac filipinas,?eres pariente de maribel franco fdez de castro hija de miguel franco y m.elena fdez de castro.?

Els comentaris estan tancats.