Exposició «Sense Títol’12»

«Sense Títol’12» manté per novè any consecutiu la tradició de mostrar una selecció qualificada de la darrera promoció d’alumnes de la Facultat de Belles Arts de la Universitat de Barcelona.

Aquesta mostra reuneix inquietuds, recerques i exploracions en els llenguatges de l’art que cada alumne ha desenvolupat en el tram final dels seus estudis de llicenciatura, fent un ús obert i polivalent dels mitjans emprats per posar en diàleg reflexions i inquietuds intel·lectuals de darrera hora, fins a convertir-les en les propostes que es presenten.

Els espais expositius del centre acullen el degree show, que es desplega en tot l’àmbit de la facultat i configura, així, una extensa mostra amb obres que han estat escollides pels mateixos professors dels alumnes que van finalitzar els estudis el curs passat, com una manera de destacar-ne els millors treballs i de donar-los a conèixer en un context acurat.

Enguany, els treballs seleccionats en la vessant de fotografia són: «Paramnèsia» d’Helena Aguilar i Mayans, «FraG_meNt_Ed /// Bod_Ies» de Estefania A.A, «Habitare» de Lara Amat, «A propósito de un sistema de relaciones en el que podemos hallarnos inmersos» de Beatriz Calafell, «Recuerdos secuenciados» d’Esther Correa, «Inèrcies» de Miquel Galceran, «Obrir, entrar i sortir» d’Anna Mª Pascó Boltà, «Somebody somewhere» de Marta Pujades Ordines, i «L’Inhabitable» de Laura Torres Bauza.

Data: Del 25 de setembre a l’1 d’octubre de 2012
Lloc: Facultat de Belles Arts de la Universitat de Barcelona, Pau Gargallo 4, 08028 Barcelona (mapa)
Preu: Entrada gratuïta